Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

niet voor en niet tegen

  • Anne

    Ik ben niet voor en niet tegen……

    Ik geloof dat alternatieve geneeswijze een aanvulling kan zijn op reguliere.

    Voorspellers en zo daar heb ik persoonlijk het niet zo op…..want ieder kan in mijn ogen zijn eigen leven maken en er is ook een soort lot denk ik.

    Ik vind beide kanten heel interessant dus.

    Ik ben trouwens Anne 35 jaar en werk als personal coach en healer (maar ben geen zwever die alles afzweert wat niet spiritueel genoeg is )maar ik zie hier al heel veel vertrouwde prikkers :)

    Mijn motto is genieten en leven.

  • Ivar

    Anne schreef:

    >

    > Ik ben niet voor en niet tegen……

    > Ik geloof dat alternatieve geneeswijze een aanvulling kan

    > zijn op reguliere.

    _____

    Helemaal mee eens.

    Zeg Anne, met welke letter begint jouw achternaam eigenlijk. Ben nu toch wel een beetje nieuwschierig ?!?

  • kaos

    Hoi Anne,

    Ik ben man, 54 jaar en werk als analytisch chemicus, vandaar mijn slechte ervaring met supplementen en alternatieve nep spul.

  • Sten

    Ow ik d8 effe dat je je bij Annemarie aan het aanbevelen was voor een date of zo :D:D:D

    Sten

  • Sten

    Zeg zit jij Annemarie nu ook al te versieren! :D:D:D

    Sten

  • Anne

    Whahaha….

  • Anne

    Hey Interessant, jij weet dus ook wat er in die zooi zit…..

    Ik ken iemand die als professor (volgens mij hetzelfde werk wat jij doet) voor homeopathie dingetjes werkt haha, lachen geblazen, er zijn er maar weinig die werken. Ik was gelijk genezen …..

    En ik heb heb wel mijn papiertje in homeopathie gehaaldd maar heb er nooit meer iets mee gedaan…..en als ik een smeerseltje nodig zou hebben, ga ik gewoon naar de dokter hoor :)

  • Anne

    Sten ik lig onder de tafel.

    Iedereen weet toch dat ik gelukkig getrouwd ben met mijn jong ventje :D

    Oja Ivar. ik wil nooit geen reclame maken…..vandaar dat ik mijn website nooit geef en mijn forum enzo.

    maar ik ben harmony bij enzovoort, dan weet jij genoeg!

  • Ivar

    Annemarie ?

    Aahh.. die.

    Ben jij lid ?

  • Anne

    Niet netjes om mijn naam te noemen Ivar

    Nu flik je het weer, maar nu bij mij!

    WEBMASTER!!!!!!