Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

niet voor en niet tegen

  • Anne

    Nee ik heb geen lid. Wil je nog meer openbaar maken????

  • Poor Sceptic

    Doe dat maar via de mail.

    En hou je mond als je nadere informatie krijgt. Beschaam dus niet Annes eventueel vertrouwen.

    PS

  • Ivar

    Beste wel vaag ben jij, lieve Sten noemde je naam.

    En elders zei je “ik ben nog lid”, nu weer niet.

    Nu ja, leuk je ook hier te zien ;-)

  • Poor Sceptic

    Chemische analist. Een beroep waarop ik een beetje jaloers ben.

    Zelf kom ik uit de alfawetenschap. Maar heb grote belangstelling voor de (angelsaksische) filosofie en wetenschapsfilosofie. Op de middelbare schoolheb ik overigens de B-richting gedaan.

    Mij valt keer op keer op dat de beweringen van alternatieve, al te naieve therapeuten elk bewijs ontberen en dat zij in strijd zijn met de wetenschap. Voorts valt het mij op dat die therapietjes in wezen geloofjes zijn. Die therapietjes zijn niet bedoeld als te testen hypotheses maar als onwankelbare troostrijke geloofjes en vaak ook als oplichterspraktijken om snel rijk te worden.

    PS

    :)

  • Anne

    Poor stel he: iemand heeft een talent, die kan met zijn handen iemand van zijn kwaal afhelpen en die vraagt een bedrag.

    Dan vind jij het oplichten he?

    Maar wat als iemand stinkend rijk wordt met zijn stem omdat deze zijn stem gebruikt als talent ipv handen?

  • Anne

    sorry Ivar, maar het blijft wel hierbij he….

    want ik geen reclame maken….ik ben hier voor de entertaining.

  • Esther

    mooie site wel…

  • Anne

    Dat is mijn echte site niet, dat is het gedeelte van de opleiding :)

  • Paul

    Een voetballer doet het met zijn voeten i.p.v. zijn handen. En sommigen zijn afgeladen!

    Schande!

    Paul

  • Kees

    Vraagje moet je er ook echt in geloven dat alternatieve geneeswijze je kan helpen

    ben zelf verschillendekeren bij zo 'n iemand geweest vanwege migraine en moet eerlijk bekennen vond het een vermakelijk gedoe geloofde er ook niet in.

    Hij heeft me ook niet kunnen helpen maar er waren personen die bij er zogenaamd baat bij hadden maar ook geregeld terug moesten komen .

    Weet ook dat mensen bij Veeman in Heerenveen in de wacht kamer gingen zitten en begonnen intens te bidden tegen de geneeswijze van deze persoon en dat hij deze mensen weg stuurde omdat dit bidden hem belemmerde in zijn werk.

    Dan zou je denken dat het gebed sterker was dan zijn wijze van genezen*D

    Kees ®