Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

even wat luchtigers...

  • bella

    http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=alternatieve+geneeskunde&word2=reguliere+geneeskunde

    :D

  • PeKa

    http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=Nienke&word2=Peter

    :D

    Peter :)

  • bella

    *grijns*

    of deze

    http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=open+mind&word2=oogkleppen

  • PeKa

    :)

    Je bedoelt natuurlijk dat jij open-minded bent en dat ik oogkleppen op hebt.

    Waarom vind jij dat??

    Peter :)

  • kdt

    Och Nienke heeft een open-mind!

    Ze moet zelfs uitkijken dat haar denkvermogen er niet uitvalt.

    Inhoudelijk reageren doet ze al niet, ze zit vast in haar eigen paradigma.

  • bella

    zozo… wat heb ik precies gedaan dat ik deze tirade verdien?

  • kdt

    Slechts een reactie op jouw vele tirades…

  • bella

    Hoe kom je erbij dat ik niet inhoudelijk reageer?

    In elk geval een stuk inhoudelijker dan de meesten hier; en in elk geval neem ik niet mijn toevlucht tot het beledigen van mensen, (tenzij om een lach op jullie gezicht te toveren…of heb je ook al geen gevoel voor humor?).

    Ik houdt geen tirades, in de zin dat ik niemand persoonlijk ‘pak’; ik ga wel hard op non-argumentatie en onzinnige argumenten, ja, maar ik ben dan ook een discuzeurder in hart en nieren… Op dit soort pagina's, met dit soort onderwerpen, kun je enkeld zinnig discussieren als iedereen zich aan bepaalde regels houdt en zich niet verlaagt tot kunstgrepen. Dus bestrijdt ik kunstgrepen, geen personen.

  • kdt

    Okee,

    ff inhoudelijk.

    Waarom heb je zo een sectarisch geloof in die luchtfietserij?

    Ik heb al gezegd dat veel kruiden middelen regulier erkend worden, wat wil je nog meer?

  • bella

    sectarisch? ikke?

    NO way, hose!

    Ik heb al gezegd dat als mij iets binnen de kruidengeneeskunde niet bevalt, ik de eerste zal zijn die het aanvecht (en dat is waarschijnlijk ook de enige discipline waarover je mij zult horen, want in tegenstelling tot enkele anderen reageer ik liever alleen op dat waar ik verstand van heb).

    op der est van je bericht kan ik niet inhoudelijk reageren. Wat bedoel je met ‘die luchtfietserij’? en waaróm is het luchtfietserij? Daar kan ik wat mee, niet met wat je nu opschrijft…

    Wat wil ik nog meer?

    Lees het onderstaande topic even door, dan wordt je duidelijk wat ik nog meer wil…

    Ik hoef geen erkenning van mjin eigen, persoonlijke dingetje, ik wil meer inzicht in hoe de mensen denken waar ik zo vaak teegnaan loop, en die dikwijls zo rechtlijning zijn dat het mijn pet te boven gaat.

    Waarom zo heftig gereageerd op alles wat neigt naar ‘het alternatieve’?

    Waarom zo fel ontkennen dat iets kan/misschien wel zou kunnen werken?

    Waarom zo'n onevenredig vertrouwen in de ‘reguliere geneeskunde’?

    Waarom moet het allemaal zo hard, zo grof, zo fel?