Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

even wat luchtigers...

  • PeKa

    Bella schreef:

    > Waarom moet het allemaal zo hard, zo grof, zo fel?

    Huh :?

    Als hier iemand hard, grof en fel is, ben jij het Nienke!

    En in je vorige topic had je het over “over één kam scheren”. Nou, als hier iemand dingen over één kam scheert, ben jij het Nienke!

    Het is duidelijk dat kruidengeneeskunde jouw ding is, jouw passie, jouw eigen zaakje en ook een bron van inkomsten. Dat is fijn, maar je kunt er ook teveel in op gaan. Ik vermoed dat jij een beetje last hebt van tunnelvisie / bedrijfsblindheid.

    Peter :)

  • anoniem

    bella schreef:

    >

    > Ik houdt geen tirades, in de zin dat ik niemand persoonlijk

    > ‘pak’; ik ga wel hard op non-argumentatie en onzinnige

    > argumenten, ja, maar ik ben dan ook een discuzeurder in hart

    > en nieren… Op dit soort pagina's, met dit soort

    > onderwerpen, kun je enkeld zinnig discussieren als iedereen

    > zich aan bepaalde regels houdt en zich niet verlaagt tot

    > kunstgrepen. Dus bestrijdt ik kunstgrepen, geen personen.

    zie topic spieren versterken de rug !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    niet persoonlijk noem je dat

  • bella

    Indat topic zei ik dat Hans behoorlijk kwakzalverige neigingen heeft. Ik vind dat niet bepaald beledigend, wel wáár als je leest wat er in de rest vh topic gezegd wordt.

    Hans doet zelf wel ergere dingen… waarom val je daar dan niet over?

  • bella

    Waar ben ik dan grof, hard en fel?

    IK gebruik tenminste geen scheldnamen voor regulier artsen, jullie wel voor therapeuten van ‘de andere kant’ (alterneuten, kwakzalvers, charlatans)…

    Fel, ja, dat ben ik, maar niet op een beledigende manier, zo is dat athans niet bedoeld.

    Ik krijg hier wel de hele tijd beschuldigingen naar mijn hoofd waarvan ik denk “hè? ikke?”

    Waarom scheer ik mnesen over één kam? Ik heb duidelijk gezegd dat het de algemene indruk was die ik kreeg, niet dat iedereen die hier prikt zo is.

    Waarom vallen jullie mij zo persoonlijk aan terwijl ik hier een seriueze kwestie kom bespreken?

    Telkens als het begin van een discussie daar is, en er eindelijk zinnige antwoorden gegeven worden, wordt dat plotseling weer afgekapt met één of andere belediging aan mijn adres.

    Natuurlijk ben ik niet de vermoorde onschuld, ik ben best fel, maar schelden… nee.

    Ik word er wel boos van dat mensen hetzelfde doen als ze anderen verwijten, bijvoorbeeld het geven van gezondheidsadviezen terwijl ze daar niet voor opgeleid zijn… of het verklaren van een genezing als wonderbaarlijk ‘vanzelf’, terwijl ze anderen veroordelen die iemand genezen verklaren naar aanleiding van een middel.

    PeKa en Ktd, ik snap er niks van!

    Af en toe komt er een zinnig, inhoudelijk antwoord, het volgende moment een belediging!

    Waar zijn jullie mee bezig?

  • PeKa

    Neem een kopje vlierbloesemthee, Nienke…. schijnt een kalmerende werking te hebben.

    Peter :)

  • anoniem

    Het gaat hier niet om wat hans doet maar wat jij zegt :IK WORDT NOOIT PERSOONLIJK!!!!!!!!!!!!!

    Zo hans,

    Jij durft wel, hoor; medische adviezen geven en gezondheidsclaims maken… ben jij wel medisch geschoold?

    Volgens mij heb je hier behoorlijk kwakzalverige neigingen… pardon me!

  • bella

    ja, dat is wat ik schreef… en dus?

    Ik werd wel persoonlijk, maar om dit nou echt een grove belediging te noemen…?

  • bella

    tis alweer duidelijk waar je geen verstand van hebt…

    maar geef nou eens aqntwoord? Wat heb ik nou wezenlijk gedaan voor verschrikkelijks dat ik hier voor idioot uitgemaakt mag worden (bij wijze van spreken)?

    of is dit soms het ‘alternatieve geneeskunde nee?-nee!’ -prikbord?

    Ik meens me toch te herinneren dat enkele mensen zich kortgeleden nogal ‘op hun pik getrapt voelden’ omdat ze vonden dat ze geweerd werden van het buur-pb… maar hier mag je wel mensen weren/het leven zuur maken omdat ze het niet met je eens zijn?

  • Hans

    bella schreef:

    >

    > Indat topic zei ik dat Hans behoorlijk kwakzalverige

    > neigingen heeft. Ik vind dat niet bepaald beledigend, wel

    > wáár als je leest wat er in de rest vh topic gezegd wordt.

    > Hans doet zelf wel ergere dingen… waarom val je daar dan

    > niet over?

    Deel ik ook een keer een ervaring en dan nog wel een met een arts ipv een kwakzalver. Is het weer niet goed.

    Hans

  • Ongelovige

    Persoonlijk vind ik deze wel leuk

    http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=sceptisme&word2=goedgelovigheid

    Erg veelzeggend ;)