Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Booleaanse resonantiesprongen

  • Visje Vitalis

    Beste mensen en minder goede sceptici

    Laat ik mij voorstellen. Ik heet Vitalis en ben een visje. Van oorsprong ben ik een goudvis. En nog steeds ben ik een goudvis. Maar dankzij een zeer grote dosis alternatieve theapieen ben ik genezen van mijn vissenverstand en heb ik nu een mensenverstand.

    Ik zwem rustig rond in een goudvissenkom die op het ikea-bureautje staat van Ivar Moll. Al blurpend dicteer ik Ivar wat hij namens mij moet schrijven. Mede dankzij zijn reiki maar ook dankzij homeopathie, miasmatherapie, bloeiende bachbloesems, regressiehypnose, Nostradamus en noem al dat moois maar op kan ik nu als een mens denken.

    Tien alternatieve therapieen bij elkaar geven een booleaanse resonantiesprong zodanig dat je trillingsgetal op vijf niveaus hoger of zoals meestal gebeurt lager worden getild.

    Ja, het kan ook fout gaan bij een booleaanse resonantiesprong. Bij mij ging het gelukkig goed. Maar bij vele new agers gaat het fout. Neem nou die … op 1056. Of neem …. Of wat te denken van …?

    Dus kijk uit voor een epigenetisch DNA-transmuterende resonantiesprongen. Dus beperk je tot één alterneutische therapie. Als je homeopathische middelen slikt, doe dan absoluut niet aan reiki.

    Hmmm, dat is lief van Ivar. Hij geeft mij koffie. Jaaaaaaa, die olijkerd schenkt een volle koffiepot leeg in mijn kom. Ik krijg een donkerbruin vermoeden dat er iets niet klopt. Zou ik een resonantiesprong straks krijgen? O God, als ik maar niet morfogenetisch RNA-transmuteer tot de worm C.elegans met zijn 114 neuroontjes.

    Zie ook: www.booleaanseresonantiesprongen.nl

    Visje Vitalis

    Blurp, blurp, blurp

  • Anne

    Zie je nu wel dat je baas kaal is *D ….