Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

glucosamine

  • Lana

    Wie kan mij iets vertellen over glucosamine? Werkt het of werkt het niet bij artrose.

  • novanutriaan

    Hoi Lana,

    Er zijn diverse artikelen over de werking van glucosamine (vaak in combinatie ingenomen met chondroitine) en volgens de site (www.glucosamine.com) werkt het voor ongeveer 50% van de mensen.

    Tik glucosamine in de zoekmachines en je zal er vast wel wat over vinden.

    Ik heb zelf al jaren artrose (hierdoor reumatische artritis) maar ik gebruik andere suppletie en geen glucosamine, hier heb ik het beste baat bij. Ik ken diverse mensen in mijn omgeving die glucosamine samen met chondroitine gebruiken en er geen baat bij hebben, de 1 heeft artrose in de knie en meer dan een jaar beide gebruikt de ander heeft fybromyalgie en artrose in de nek maar die is pas ruim een maand bezig.

    Ik werk zelf voor een duits bedrijf met voeding en suppletie en je zal het gewoon moeten proberen, denk ik. Jammer dat er niet zoals bij mij een dertig dagen niet goed geld terug garantie is ;)

    Het moelijke met glucosamine is denk ik of het daadwerkelijk daar komt (specifiek gewricht) waar het nodig is.

    Succes met zoeken!

    Groetjes,

    Marina