Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Eindelijk: de wonderpil der wonderpillen

  • Tom

    Eindelijk: de wonderpil der wonderpillen

    Het heet Melanotan en volgens de ontdekkers wordt het de pil die ons leven op verschillende vlakken zal veraangenamen: je krijgt er een mooie bruine kleur van, je valt er vanaf en bovendien komt het je libido nog ten goede ook, zo weet de

    Sunday Times te melden.

    Melanotan werd in het hete en door huidkanker geteisterde Australië ontwikkeld als middel tegen zonnebrand omdat het bruint zonder dat de gebruiker zich blootstelt aan meedogenloze zonnestralen. Dit dankzij het stimuleren van melatopnine, het pigment dat de huid rood maakt als die is blootgesteld aan de zon. Melanotan wordt onder de huid ingebracht en komt langzaam en geleidelijk vrij, waardoor de

    gebruiker maandenlang bruin blijft.

    Maar daar bleef het niet bij. Want verdere proeven gaven aan dat je door dit middel ook overtollige kilo's kwijtraakt en een sterker libido krijgt. (Dit laatste doordat melanotan inwerkt op de neuronen in de hersenen.) Geen wonder dat er al wordt gesproken van ‘het krachtigste lifestyle-middel ooit’.

    Maar niet iedereen is euforisch, want er klinken ook al waarschuwingen dat Melanotan mensen een vals gevoel van veiligheid geeft tijdens de zwoele Australische zomer en zo de kans op een kwaadaardige huidtumor juist vergroot. Toch zal het als een ‘bruinmaker’ zijn dat het middel in eerste instantie op de markt zal worden gebracht. Maar de firma Epita, die de pil heeft ontwikkeld, beseft heel goed dat het juist de mix is van een gebronsde huid, een slanker lichaam en een actief libido die hen een potentiële goudmijn in handen geeft./.

    (HMU)/TVP

  • Sten

    Ha ha prikbordverslaafde!!! :D

    Sten

  • Sten

    Tom, als je nu eens vertelt of je Daisy wel eens gebruik (ge)maakt (heeft) van alternatieve geneesmiddelen, wordt het hier nog wel gezellig, maar met citaten niet hoor. Vertel eens: aan welke zaken maakt je Daisy zich in jouw ogen nog meer schuldig? :-)

    Ik gebruik wel eens (niet vaak) Echinae Force, ik vind dat dat wel wat helpt…ook Tonsiotreen (homeopathisch) wil wel werken bij mij (tegen keelpijn)…

    Tabletjes ‘Passieflora’ willen mij ook nog wel eens een wat rust geven, als het hele drukke tijden zijn…je wilt toch niet beweren dat ik deze werking helemaal zelf oproep! Dacht het niet! Planten hebben wel degelijk geneeskrachtige werkingen (sommigen).

    Sten

  • johan

    Volgens mij wordt de werking van planten/kruiden niet betwist door sceptici.

  • Sten

    Ow! Das dan jammer. ;-)

    Sten