Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

enkele andere stellingen

  • kdt

    - Reguliere geneeskunde is dogmatisch en star

    - Reguliere geneeskunde is niet in staat zich aan te passen aan de stand der wetenschap

    - Als ik mijn pink 2 meter omhoog steek en verklaar dat in een straal van 10 meter direct iedereen genezen is van al zijn kwalen zeggen de sceptici bewijs het eerst maar eens. Onzin natuurlijk weer een teken van een ‘closed mind’ laten ze eerst het tegendeel maar eens bewijzen.

    - De fouten die in de reguliere wereld worden gemaakt tellen als bewijs voor de werkzaamheid van de alternatieven

    - Testamonials zijn het ultieme bewijs.. Elke!

    - Straling is altijd slecht (we leven graag in het donker).

    - Wetenschap is slecht

    - Onderzoek moet gericht zijn op bewijzen naar niet bestaande straling (aardstralen etc.)

    - De aanhangers van de reguliere geneeskunde zijn lid van een enge sekte. Kijk uit!

    - De opleidingen in de alternatieve hoek zijn beter dan de universitaire.

    o.a. langdurige cursussen van 4 jaar waarbij wel elke zaterdag ochten een paar uurtjes les wordt gegeven. (op toch wel HBO niveau1)

    Ik kan zo nog wel ff doorgaan maar laat het hierbij.

    Dit is niet perse mijn mening.

  • Jessika

    > Dit is niet perse mijn mening.

    Ik hoop eigenlijk dat dit in het geheel niet uw mening is, in het andere geval zou ik me zorgen over u moeten maken!!

    Groet, Jessika

  • hanni van hemme

    Jessika schreef:

    >

    >

    >

    > > Dit is niet perse mijn mening.

    >

    > Ik hoop eigenlijk dat dit in het geheel niet uw mening is, in

    > het andere geval zou ik me zorgen over u moeten maken!!

    > Groet, Jessika

  • hanni van hemme

    Mijn osteopaat gaat regelmatig op cursus om zijn patienten beter te kunnen helpen. Deze cursessen volgt hij zowel in Nederland als in Belgie.

    Hij heeft zijn opleiding in Amerika gehad.Dat houdt in dat hij arts is, want in Amerika en Engeland word het vak Osteopathie alleen aan artsen gegeven.

  • PeKa

    Interessant artikel over osteopathie:

    http://www.skepp.be:8080/skepp/nieuws/osteo_wet_kwak

    Peter

  • hanni van hemme

    Ik heb je artikel gelezen.

    Ik heb een osteopaat en dit heb ik je nu al een paar keer geschreven en in mijn vorig bericht staat dit ook hij is arts, hij heeft zijn eed afgelegt en ik durf voor hem mijn handen in het vuur te steken. Hij haalt het niet in zijn hoofd om mensen als beesten te behandelen. Je kan er natuurlijk allerlei artikelen erbij halen en proberen je gelijk te krijgen van mij, maar dat krijg je niet

    Ik sluit nu af.

    Morgen krijg ik weer een onderzoek op de functieafdeling.