Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mijn stelling is

  • Tulio

    Dat mensen die geen alternatieve geneesmiddelen gebruiken hiervoor een keuze maken. Dat mensen die alternatieve geneesmiddelen afkeuren, hiervoor een keuze maken. Maar dat mensen die puur uit arrogantie de alternatieve geneeskunst omlaag willen halen erg kortzichrig zijn.

    Tulio.

  • bella boares

    ;-)

    Daar moet ik wel om gniffelen…

    Maar ik zou me de moeite besparen, Tulio. Men heeft hier per definitie een antwoord klaar (meestal kun je aan dat antwoord zien dat ze de moeite niet genomen hebben de vraag goed te lezen), en als ze geen gericht antwoord kunnen geven zeggen ze nog maar eens ‘alternatieve geneeskunde werkt per definitie niet’, of een andere dooddoener.

    Maar veel plezier met discuzeuren terwijl ik op vakantie ben ;-)

    groetjes bella.

  • Tulio

    Prettige vakantie Bella Boares. Och die sceptici hebben wel respect voor me hoor, ze kennen me. :)

    Tulio.

  • hanni van hemme

    Ik ben nu 8 maanden in onderzoek geweest bij een internist.

    Wegens een niet te verklaren pijn in mijn lichaam, waardoor ik door een Osteopaat werd door verwezen naar de internist

    Alles is onderzocht.

    Gezond verklaart.De pijn zei hij komt misschien door spastische darmen. Maar door spastische darmen wordt men dik en ik val erg veel af.

    Ik weet het jullie zijn het niet met me eens maar…….

    Ik ga nu weer terug naar mijn Osteopaat