Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dr. Klatte goed of niet?

  • José

    Absolute aanrader! Dr. Klatte heeft zijn studie reguliere geneeskunde gevolgd, co-schappen gelopen, maar daarnaast veel aandacht voor andere wijzen van genezen. In eerste instantie ben ik door hem goed geholpen met allerlei klachten n.a.v. een burn out; dat was in 2001. In tweede instantie heb ik nu een goed alternatief voor antidepressiva (2008). Bovendien heb ik een introductie workshop bij hem gevolgd over de Sedona-methode, een goede manier om om te gaan met gevoelens, pijn e.d. In 2009 ga ik daar mee verder.

    O, enne … ik ben dus echt geen zweverig type!!

    José

  • Hanny

    Ik was op zoek naar info Vital 99 en belandde op deze site.

    Mag ik vragen of er nog steeds goede ervaringen zijn met Vital 99?

    Ik ben op zoek gegaan naar verkoop adressen, maar kom alleen op de Duitse site waar men het produkt kan bestellen, maar daar rekent men 10,00 euro verzendkosten! Heb jij dit produkt in Nederland besteld of gekocht?

    Gr.Hanny.

  • kim

    Ik heb een hele nare ervaring met deze arts.

    Ik ben mijn hele leven al heel erg zwak, misselijk, moe, braken etc.

    Nooit hebben artsen het bij mij kunen vinden in de reguliere ziekenhuizen.

    Na een bezoek aan dr. Klatte had ik het antwoord… hij zei dat ik schimmelinfectie in mijn bloed zou hebben. Lees goed.. in mijn bloed. Zoiets hoort natuurlijk niet in je bloed, ALS HET ZO ZOU ZIJN!!!

    5 maanden lang heb ik gevochten tegen “schimmel infectie”. ik kreeg medicijnen mee, waardoor ik me wel beter zou gaan voelen. BULLSHIT!

    Ik woog nog 34 kilo! toen mijn vriend dr. Klatte weer opbelde en hij gewoon zei dat ik door moest gaan met die medicijnen!

    Nou ik kan je vertellen, ik ben in de tussentijd verder gaan kijken en toen onderzoek laten doen in het academisch ziekenhuis. Na 25 jaar!! hebben zij eindelijk het echte antwoord gevonden: Ernstig Vitamine B12 tekort.

    De artsen hebben mij uitgelachen in het ziekenhuis toen ik sprak over alternatieve arts die zei dat ik schimmelinfectie zou hebben in mijn bloed!

    Laat je alsjeblieft niks wijsmaken door deze kwakzalver(s).

    Ik raad je gewoon aan om je huisarts te vragen of je je in het academisch ziekenhuis mag laten onderzoeken, dan heb je tenminste een echt antwoord waar je iets mee kan. SUCCES!

  • N

    Naar welk ziekenhuis ben je geweest? En naar wat voor arts? Loop al jaren bij internisten en die kunnen niets vinden…..

  • Boudewijn

    Erg goed, erg toegeweid en een betrouwbare man. Mail mij anders voor mijn telefoonnummer, dat gaat wat beter en is misschien betrouwbaarder. groet Boudewijn

  • Willem

    Dr Klatte was ook betrokken bij het Sylvia Millecam drama (google zijn naam en vind het artikel in de volkskrant), en staat verder bekend als duur. Twijfelachtige reputatie zou ik zeggen.

  • Petra

    Beste mensen,

    Sinds 9 maart 2011 ben ik bij Maarten Klatte onder behandeling. Ik heb borstkanker gehad (hormoongevoeling) en daarbij ondersteuning gezocht in het alternatieve circuit. Ik ben zeer tevreden over Maarten als persoon, toegewijd en sympathiek maar vooral over de preparaten die hij me heeft voorgeschreven. Ik slik dagelijks een hele dosis preparaten vanaf het begin van mijn chemokuren (16 in totaal) en ben nooit echt ziek geweest heb mijn energie goed kunnen houden. Daarnaast heeft hij mij het gevoel gegeven dat ik er toe doe als persoon en niet een nummer die borstkanker heeft. Ben er van overtuigd dat deze ondersteuning mij enorm geholpen heeft met daarnaast meditatie en goed voedsel.

    Ik zou dr. Klatte dus aanraden in de strijd tegen deze ziekte!!!

    Petra

  • karl

    Recent is mijn vrouw aan borstkanker overleden.

    Wij hebben een aantal keren dr. Klatte bezocht.

    Erg imponerend met zijn elektronen microscoop maar naar mijn mening bewees dit niets.

    Ik las het verhaal van een schimmelinfectie in het bloed. Iets dergelijks had hij ook over mijn vrouw. Inderdaad baarlijke nonsens.

    Voorts verkoopt hij via een eigen BV schandalig dure zakjes vitamine C.

    Vitamine C werkt bij kanker alleen echt indien met injecties en niet met dit soort preparaten.

    Al met al sta ik inderdaad achter de kwalificatie: ‘ dubieus’

  • Andrea

    Ik herinner me nog goed, dat ik ruim 20 jaar geleden via een vriendin bij Maarten belandde.

    Ik was inmiddels bijzonder cynisch over ‘de hulpverleners’ die pretendeerden goed te weten wat ik nodig had en welke therapie het best bij me pastte.

    Gek genoeg was dat eigenlijk altijd de therapie die zij zelf aanboden. Ik voelde me door die hulpverleners en die therapien ontkracht, machteloos………….. Ik had het gevoel de weg van de therapeut of de therapie te moeten bewandelen en, vooral niet, mijn eigen weg. Dit maakte dat ik me machteloos voelde. Ik verlangde er intens naar mijn eigen weg te gaan.

    Ik had, direct al bij het eerste gesprek met Maarten het gevoel, in hem iemand te ontmoeten die niets voor mij bepaalde, geen oordelen velde over mij, geen sticker op mij plakte met de diagnose…………..Maar iemand die mij hielp mijn eigen keuzes te maken en mij VRIJ liet. Hij liet me telkens weer inzien dat ik wel degelijk een keuze had gehad (daar waar ik dacht slachtoffer te zijn geweest) en keuzes te hebben.

    Dit is wat ik zocht en wat ik heb gevonden.

    Ik kan er geen zinnig woord over zeggen of Maarten goed is voor jou omdat ik niet weet waarnaar jij op zoek bent, en, zelfs al zou ik het weten wat jij zoekt, kan ik niet zeggen waar je het kunt vinden…………..Het is jouw weg. SUCCES

  • ingrid

    heeft iemand ervaring met Dr. Klatte m.b.t. kinderen en hoofdpijn??