Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

onrustig slapen

  • daya

    goedemiddag, ik ben moeder van 2 kinderen: 1 zoon van bijna 4 jaar en 1 dochter van bijna 1 jaar. Vooral mijn dochter slaapt onrustig. Regelmatig wakker en huilen, valt met speen wel weer in slaap, maar rond 04.00 wakker. alleen fles helpt dan. Toch is ze om 005.30-06.00 klaarwakker. Ze gaat om 19.00 naar bed. Nu zijn we 1 week begonnen met kindival maar dat helpt onvoldoende. Weet iemand van jullie een andere oplossing??? (ms bachbloesem?? of anders een goede betrouwbare homeopaat in Nijmegen??)

  • merel

    gewoon eens laten huilen en kijken of ze alsnog in slaap valt, je kan jonge kinderen niet verwennen maar wel gewennen. Heb hetzelfde met mijn zoontje gehad het is even een paar dagen doorbijten, maar daarna ging het prima sliep zowel overdag s'avonds en s'nachts goed. En begin aub niet aan middelen voor zon jong kind

  • Hans

    daya schreef:

    > (ms bachbloesem?? of anders een goede betrouwbare homeopaat in Nijmegen??)

    kan niet werken dus zonde van je geld en moeite

    Hans

  • adrie

    Dag,welke richting staat het bedje van je kind?Het kan ook zijn dat wateraders de boosdoeners zijn.Ik lees het wel. groetjes adrie.

  • adrie

    Bach bloesem doet wel degelijk goed werk bij vele mensen.

  • merel

    lig hier nu echt even in een deuk wateraders?????????????????

    Jullie blijven maar verzinnen je loopt zeker ook met zo een wichelroede rond

  • adrie

    Wat zou ijj doen als niets meer helpt,het bed verzetten kan absoluut helpen,onze zoon sliep ook altijd slecht veel huilen,toen hebben we zijn bed met het hoofdeinde oost-west gezet ,en men kon diezelfde avond al merken dat het rustiger werd,een paar weken later was hij rustiger als ooit tevoren,dus geinteresseerden gewoon proberen.En om even terugkomen op het alternatieve,er zitten hier op dit forum een paar tomassen(innen) die alles verwerpen uit het alternatieve circuit ,afkraken is het enige wat ze kunnen.Hebben jullie traumatische ervaringen met therapeuten?jullie noemen het kwakzalvers ,oke er zullen er zeker tussen zitten,maar er zijn ook SLECHTE REGULIERE ARTSEN, er zijn ook vele alt, therapeuten die bij veel mensen goed werk verrichten.Op welke eigen ervaringen funderen jullie deze kritiek? ben zeer geinteresseerd.

    BENADER MENSEN DIE WEL GOEDE ERVARINGEN HEBBEN MET RESPECT.

    (OP DIT FORUM)

    Warme groeten aan de mensen ,die niet zo pessimistisch zijn!

    adrie

  • Hans

    adrie schreef:

    >

    > Dag,welke richting staat het bedje van je kind?Het kan ook

    > zijn dat wateraders de boosdoeners zijn.Ik lees het wel.

    je blijft lachen, hier.

    maar ehm…

    .. even serieus: heb je de waarzegster op de kermis al geraadpleegd?

    Hans

  • Hans

    adrie schreef:

    >

    > Bach bloesem doet wel degelijk goed werk bij vele mensen.

    Gun ze een ijsje:

    http://www.kwakzalverij.nl/pdf/04-03kortgelato.pdf

    Hans

  • Hans Jongsma

    Hallo hans.

    Heb jij nooit in de piepzak gezeten om je gezondheid, nooit ziek geweest, nooit een ander zien lijden, als dat zo is waar praat jij dan over en ik hoop voor jou dat jij niet of nooit in een dergelijke situatie terecht komt, dat je een keer uitgedoktert raak, dat betend dat je zonder meer dood moet gaan.

    Voor voor jou geen alternatief als je uit gedoktert bent, en dan mis je beslist een hele boel, het enigste wat je weet is doooooooooooooooooooooooooooooood.

    Groeten H@ns.