Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

niezen

  • anneke van denberg

    wie kan mij een tip geven;

    OM NIEZEN TEGEN TE GAAN.?????

    is een complete ramp voor mij heel veel pijn .

    weken uit de roulatie

    WIE KAN MIJ HELPEN ?

  • sunny

    Ben je allergie,s/ hooikoorts??

  • elly

    Hoi Anneke,

    Ik had ook last van niezen en een enorme hoofdpijn, ik liep altijd met doekjes in mijn handen omdat ik altijd bloedneus had. De huisarts zei dat ik allergie heb door stress en dat ik rustig moet doen tenzij dat ik met mijn studie gestopt ben en had geen werk …ik heb 4 keer bloed onderzoek gedaan maar ze konden niks vinden en onder elke 2 maanden kreeg ik nieuwe medicijnen gedurende 8 jaar.Door de medicijnen later heb ik problemen gekregen met mijn hart en maag …Ik dacht dat ik gek word en dat allemaal door een stomme allergie!

    Van vriendinnen heb ik verschillende adressen van alternatieve geneeswijzers gekregen … ik denk dat ik alles geprobeerd heb …chinese acupunctuur, verschillende dieeten, paranormale, magnetische

    en weet ik nog rare dingen met nog rare namen erbij…

    Maar …twee maanden geleden heb ik een kleine advertentie in de krant gezien voor een alternatieve geneeswijzer uit Griekenland, nou dat hebben we nog niet geprobeerd, dacht ik … ik weet’t niet waarom na alle mijn nare ervaringen,heb ik toch gebeld voor een afspraak. Een week in de sauna met kruiden en beetje massage … en had ik geen last meer! Hoe kan dat nou ? en dat allemaal met beetje spinazie en peterselie op mijn hoofd en een paar uurtjes massage. De geneeswijzer , heel erg lieve en grappige man trouwens heeft tegen mij gezegd : “Jij gaat me nooit vergeten!” en idd ik ga hem nooit vergeten . Ik heb mijn leven van hem teruggekregen, twee maanden zonder pijn meer .. het is nog even wennen. Omdat ik niks voor de behandeling heb betaald, heb ik een bos bloemen voor hem gekocht , hij was helemaal verbaasd .. heb twee kusjes op de wangen gekregen met de worden : “Hier is de deur en ik wil je nooit meer zien !!!” Eigenlijk , ik ook niet … maar toch heel erg bedankt voor alles !!!

  • Hans

    fijn dat je er vanaf bent, maar …

    … hoe weet je zo zeker dat het aan die ‘behandeling’ lag ?

    Hans

  • ???

    hans wat ben jij een ongelofelijke @!#$

  • ???

    hans wat ben jij een ongelofelijke @!#$

  • ???

    Elly zou je mij het adres willen mailen

    bvb dank

    cees

  • Hans

    ??? schreef:

    >

    > hans wat ben jij een ongelofelijke @!#$

    Ik stel een erg normale vraag. Een vraag die elke zichzelf respecterende arts zou stellen. Vreemd, dat promotors van kwakzalverij niet zo goed tegen die vraag kunnen.

    Hans

  • bella

    Waar zou het dan aan moeten liggen?

    Vergeet niet, ze heeft niet voor dei behandeling betaald, en ze is nu van haar probleem af, dus maakt het dan nog uit waardoor ze genezen is?

    Mevrouw blij, iedereen blij, behalve hans?

    En zelfs al had ze er 1000 euro voor betaald… ze is nu toch genezen? En dat is de reduliere medische wetenschap niet gelukt, en iemand anders wel… so what?

    Had ze dan, omdat ze het regulier niet konden oplossen, maar voor altijd hiermee dor moeten blijven lopen? Behoorlijk sadistisch, als je het mij vraagt…