Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

jomanda

  • louis

    Hoera

    het medium uitTiel wordt mogelijk aangeklaagd.

    Eigenlijk heel triest dat zo'n type nu pas wordt aangepakt na de dood van iemand!

    En de man die eigenlijk verantwoordelijk is voor de dood van de ex van Roel v Duin

    gaat vrijuit.!!!!!!

  • Nala

    ik vind het zo belachelijk dat ze word aangeklaagt, die sylvia had hier zelf voor gekozen en jomanda heeft haar daarin gesteunt en heeft haar geprobeerd te genezen op een natuurlijke wijze, dus zonder al die medicijnen troep van tegenwoordig! Ik vind dit heel goed, en sta hier volledig achter. Ze is overleden ja, blijkbaar was het haar tijd.

    groetjes nala..

  • louis

    Knoop nu 1 ding in je oren: S had kanker en dat genees je niet met madeliefjes en de toverkol uit Tiel moeten ze veroordelen tot een werkstraf van 1 jaar in het A.van Leeuwenziekenhuis met poep en pis opruimen als haar belangrijkste taak.

  • Ongelovige

    Adelbrecht Nelissen heet die man.

    Vooral aan iedereen vertellen en iedereen waarschuwen voor die mafketel, Adelbrecht Nelissen dus.

  • Querulant

    Stoer om iemand naam rond te bazuinen terwijl je zelf een nickname gebruikt….

  • Ongelovige

    Ik ben dan ook niet veroordeeld omdat ik iemand schade heb berokkend waarde mede nicknamegebruiker.

    Het zit wel diep bij je heh, als je zelfs een oplichter die verantwoordelijk is voor iemands dood de hand boven het hoofd wil houden.

    Ach ja…

  • Querulant

    Zij is nog niet veroordeeld dus ook nog niet verantwoordelijk gesteld, dat is dus een foute opmerking van je.

  • Ongelovige

    Je bent écht dom!

    ——————————————

    AMSTERDAM - Het gerechtshof in Amsterdam heeft de 55-jarige A. Nelissen veroordeeld tot zes maanden voorwaardelijke gevangenisstraf en een boete van €2000. De macrobioot wordt verweten dat hij een vrouw met kanker niet heeft doorverwezen naar de reguliere gezondheidszorg.

    AMSTERDAM - Het gerechtshof in Amsterdam heeft de 55-jarige A. Nelissen veroordeeld tot zes maanden voorwaardelijke gevangenisstraf en een boete van €2000. De macrobioot wordt verweten dat hij een vrouw met kanker niet heeft doorverwezen naar de reguliere gezondheidszorg.

    De door Nelissen voorgeschreven macrobiotische levenswijze hielp de vrouw, José Krijnen, ex-vrouw van politicus Roel van Duijn, niet. Zij overleed in 1995. Schuld aan de dood van een tweede vrouw met kanker achtte het hof niet bewezen.

    Advocaat-generaal I. van Asperen de Boer had 24 maanden celstraf waarvan acht maanden voorwaardelijk geëist. De rechtbank veroordeelde Nelissen in 2001 tot zes maanden voorwaardelijke gevangisstraf en een boete van 5000 gulden. Het openbaar ministerie (OM) vond van deze straf onvoldoende preventieve werking uitgaan ten aanzien van Nelissen zelf en andere alternatieve genezers.

    Het OM en Nelissen gingen beiden in hoger beroep. B. Ficq, advocaat van Nelissen, liet ook gisteren na het uitspreken van het arrest van het hof onmiddellijk weten in cassatie te gaan. Haar cliënt heeft zich altijd op het standpunt gesteld dat de vrouwen bewust kozen voor een alternatieve behandeling. De vrouwen hadden geen vertrouwen in of waren bang voor de reguliere gezondheidszorg. Nelissen wees hen naar eigen zeggen op de risico's van hun keuze.

    (ANP)

    Verschenen in SP!TS op woensdag 11 februari 2004.

  • Ongelovige

    “Zij”??

    Je weet dus niet eens waar je het over hebt ook.

  • louis

    Zij(oh groot wonder uit Tiel, ontvanger van hemelse boodschappen en in maria-blauw gehuld ) red mij van deze ANONIEME querulantQuerulant schreef:

    >

    > Zij is nog niet veroordeeld dus ook nog niet verantwoordelijk

    > gesteld, dat is dus een foute opmerking van je.