Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gezellige, spirituele werkplek gezocht!

  • Liana

    Dag allemaal,

    Na lang uitstellen heb ik besloten dat ik niet meer wil blijven hangen in mijn werk wat ik eigenlijk helemaal niet leuk vind, en wat totaal niet voedend is voor mezelf. Dus heb ik mijn baan opgezegd en per 12 juli stop ik.

    Ik voel een sterke drang om werk te kunnen doen vanuit mijn hart, voor een organisatie die zich richt op het lichter maken van deze wereld (in wat voor vorm dan ook). Dus zoek ik een baan. Waar ik echter steeds tegen op bots, is dat ik niet de juiste diploma's heb en weinig relevante werkervaring heb om te laten zien dat ik geschikt ben. Hoe laat je iemand weten dat je geschikt bent zonder ‘bewijs’? Terwijl een diploma absoluut niks zegt over of jij je werk gemotiveerd, enthousiast en nauwkeurig doet.

    Mijn vraag hier is of jullie bedrijven kennen die minder aan deze regels vasthouden, maar open staan voor de ‘juiste’ persoon met de juiste kwaliteiten.

    Waar ik het beste op mijn plaats zou zijn is iets waar ik van alles en nog wat moet regelen, opzoeken, organiseren, etc. Ik ben echt een manusje van alles. Dat vind ik heerlijk om te doen. Ik vind het helemaal niet erg als het eenvoudig werk is, als het maar afwisselend is en als mijn hart er maar blij van wordt!

    Mocht je tips hebben, een leuk bedrijf kennen, etc, je zou me heel erg helpen door het me te mailen: lianasikking@hotmail.com

    Bedankt!

    Hartelijke groeten, Liana Sikking.

  • Liana

    Het zou handig geweest zijn als ik erbij gezet had dat ik iets zoek in de omgeving van Amsterdam of Utrecht…. :D

    Liana.

  • piet perenboom

    Ga naar hoog catharijnen daar kan je blowen dan krijg je vanzelf een spirituele ervaring.