Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

therapeut

  • butler

    Beste mensen,

    Ik zou graag even u aandacht willen.

    Ik heb verleden jaar een praktijk opgericht en heb nog plaats over voor 2 therapeuten.

    Ik zit in Amsterdam op de Stadionkade en heb 100 m2 meter die ik niet allemaal gebruik.

    Het zou fijn zijn om 2 therapeuten erbij te hebben.

    Mocht u iemand weten dan zou ik daar graag mee in contact komen.

    MVG

    M.Butler

  • louis

    Plaats je vacatures bij het CWI

  • Hans

    Hallo M. Butler

    Om wat voor therapeut gaat het en wat is prezies de bedoeling.

  • Hans

    louis schreef:

    >

    > Plaats je vacatures bij het CWI

    Kwakzalver gezocht (m/v)

    Ben benieuwd naar de reakties!

    Hans

    PS: "Alternatieve geneeswijzen, reguliere geneeswijzen.

    Voor beide geldt dat er felle voor- en tegenstanders zijn. Dit prikbord is speciaal gemaakt om hierover te discussieren. Hou wel de normale fatsoensnormen in acht."

    misschien niet beste prikbord voor deze discussie.

  • Hans

    Hallo Hans.

    Jij bent beniewd naar reakties, wat verwacht je eigelijk?. Er is al zo veel overgeschreven en duizend maal herhaald.

    Maar voor jou nog een maa,l wat versta jij onder een kwakzalver is dat een regulire arts die je vol stop met allerlij mogelijke spullen die vaak helpen maar ook veel afbreken door negative werking, of het ene zafje na de ander?

    Of een man of vrouw die met hun handen mensen kunnen en zullen helpen zonder al die medicijnen, hoeveel masseurs en magnetiseurs kan je aan geven die kwakt met zalf, ik durf te zeggen van geen een, ook wat jij doet is napraten zonder enige ervaring op dit gebied.

    Als je de moed hebt om naar die mensen toe te gaan om ervaring op te doen, dan hoef je helemaal niets te mankeren alleen maar ervaven dan wil ik nog wel eens met je van gedachte wisselen.

    Ik ben voor mijn gevoel geen kwakzalver, zal nooit enige poging ondernemen ook maar iets in die richting te doen.

    Ik hen geen apperatuur om kwalen te localizeren zuiver op gevoel, terwijl de medische wetenschap over tal van dat spul beschikt en nog enorm veel fouten maakt met sommige onherstelbare uitkomsten tot de dood er op volgt.

    En veel van die mensen komen als laatste redmiddel bij een masseur of magnetiseur terecht als laatste hoop.

    Nu is het mogelijk en dat gebeurd ook dat mensen die volkomen aan de grond zitten die uilatingen van jou lezen hun laatste hoop de bodem waar ze op staan in elkaar geslagen wordt, al zal er kaf onder het koren zitten, daarom mag niet alles onder een noemer geplaats worden.

    Dus nogmaals kom met feiten op alle alternatieve wijze waar gewekt wordt en dat zij er erg veel, je kan toch wel minstes wel 100 personen aan wijzen die je het woord kwalzalver mee kan geven.

    En beste knul ik wens je bijzonder veel goeds en een goede gezondhied toe.

    Gr. H@ns.

  • Ernst

    De Kwak-Detector Lijst

    1. De methode

    De methode is ongevaarlijk en heeft geen bijwerkingen

    De methode is “natuurlijk”

    De methode baseert zich op oude kennis, uit exotische streken of van “natuurvolkeren”

    De methode behandelt de “diepe oorzaak”. De uitvinder heeft de oorzaak van kanker ontdekt (een bacterie, een schimmel, een parasiet…)

    De methode ontgift het lichaam.

    De methode herstelt het evenwicht.

    De methode is een revolutionaire vernieuwing.

    De methode is gebaseerd op geheime formules.

    De methode is individueel en holistisch.

    De methode helpt ook nog tegen AIDS, allergie, chronische vermoeidheid, is verjongend,..

    2. De resultaten

    De behandelingen bieden een wonderbaarlijke genezing.

    De gewone dokters begrijpen er niets van en staan versteld.

    De reguliere dokters hadden de patient opgegeven.

    3. De bewijsvoering

    De bewijsvoering is gebaseerd op enkel getuigenissen.

    Bewijs in klassieke medisch wetenschappelijke tijdschriften, vermeld in Medline of Cochrane-database is afwezig. Let op: soms worden ter ondersteuning wetenschappelijke artikels aangehaald, maar staat er iets heel anders in dat artikel.

    Het bewijs staat in een boek, dat vaak mee te koop wordt aangeboden.

    4. De evaluatie van concurrerende behandelingen.

    De wetenschappelijke geneeskunde wordt ALLOPATHIE genoemd.

    De methode wordt verketterd door de wetenschap.

    De medische industrie zweert samen, omdat de voorgestelde behandeling hun handeltje in gevaar brengt. Wetenschappelijke geneeskunde wordt verdacht gemaakt

    De uitvinder is een genie, miskend door de reguliere wetenschap.

    Gebruik van woorden als paradigma, kwantumfysica, vibraties, kosmische energie

    Jij bent echt wel een kwak butler !!!!!!!!!!!!!!