Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Help mij met mn onderzoek!

  • kyra

    Beste mensen,

    Ik ben 5e jaars studente natuurgeneeskunde en ben bezig met mn eindscriptie over specifieke aandoeningen en karakter. Is het zo dat mensen met een bepaald karakter bepaalde “vatbaarder” zijn voor bepaalde ziektes.

    Voor mijn controlegroep heb ik nog 12 mensen nodig die even over de mail een vragenlijst willen invullen.

    Zouden jullie mij daarbij kunnen helpen?

    Dat zou echt te gek zijn aangezien ik 29 mei als deadline heb!!!

    Mijn mailadres is kdvreeze@hotmail.com, dan stuur ik het enqueteformulier toe.

    Alvast bedankt, groetjes, Kyra

  • jon

    5 jaar natuurgeneeskunde? Aan de universiteit van Harderwijk? En natuurlijk hebben boze mensen meer kans op een hartinfatct, en homofiele mensen zijn vatbaarder voor Aids. En ik ben vatbaarder voor een depressie! Wat zonde van je tijd, volg liever een serieuze studie, in plaats van 5 jaar te besteden aan een vaag gevoel van betekenis.

    Jon (arts)

  • monique

    Jon, een ieder staat vrij om te studeren wat hij/zij wilt. Trouwens, wat voor een arts ben je in vredesnaam wanneer je iemand die natuurgeneeskunde studeert op deze manier afzeikt. Ga je op deze manier ook met je patiënten om?

  • Jessika

    Jeetje Jon, waar heb je last van? Als ik het zo beluister heb jij je opleiding tot arts in ieder geval voor niets gedaan, ik moet er niet aan denken dat jij mij zou moeten behandelen, met de botte bijl noemen ze dat!

    Groet, Jessika

  • kyra

    Beste Jon,