Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NAET allergie eliminatie

  • Verheijden

    Beste lezer, zowel ikzelf als mijn vrouw hebben ons laten behandelen tegen onze allergieën via NAET. Erg succesvol trouwens. Ikzelf ben nu verlost van mijn spastische darmen en mijn vrouw hoopt nog voor de zomervakantie af te zijn van haar chronische verkoudheid en neuspoliepen. Voor meer info hierover, zie onze website http://home.zonnet.nl/verheijden-lerink/

    Mijn moeder heeft last van artrose. Ik ben ervan overtuigd dat naet een zeer positief effect op verlichting van haar klachten ziekte zal hebben. Maar, om haar te overtuigen ben ik op zoek naar sterke argumenten. Vandaar mijn volgende vraag. Wie weet er meer over de effecten van naet op artrose?

    Bij voorbaat dank,

    Lenard Verheijden

  • kaos

    Kanker komt zeker ook van allergieën?

  • Verheijden

    Niet altijd denk, maar dat zal in een aantal gevallen zeker zo zijn. Overigens is er wetenschappelijk gezien nog maar weinig bekend over hoe allergieën ontstaan, welke effecten allergieën kunnen hebben en over hoe je allergieën kunt uitschakelen.